
Published in Richard Sambrook and Stephen Cushion eds., The Future of 24-hour News: New 
Directions, New Challenges, London: Peter Lang, 2016. 

 

 

Financial challenges of 24-hour news channels 

Robert G. Picard 

 

News channels, like all broadcast channels, face fundamental cost and revenue 

challenges that require them to produce and make available content at costs that can be 

covered by their sources of revenue. News channels typically operate at lower cost per hour for 

programming than other channels, however, because they do not have to invest in risky—but 

highly demanded—original drama and comedy or to engage in heavy rights competition for 

sports rights and desirable contemporary films. 

The amount of money required to operate a 24-hour news channels varies significantly 

among news channels because it is dependent upon the scale and scope of operations, where 

the broadcasts will be distributed, and the number of languages in which programming is 

produced. Costs are thus influenced by whether it is a domestic or international operation, who 

pays for the distribution of the channel, how much of the programming involves live 

broadcasts, how much live remote broadcasting is undertaken that requires use of satellite 

links, the number of news packages reused during the broadcast, repetitious use of broadcasts 

from earlier in the day, the number of bureaux and correspondents, the extent of multiplatform 

operation, and other operational factors,  



Nonetheless, the basic financial requires for operating a 24-hour news channel are 

rather straightforward. An international broadcaster, or one in a large nation, will require £20-

35 million ($30-50 million) for start-up costs including facilities, equipment, personnel, and 

service contracts. In addition a large news operation will require £65-250 million ($100-400 

million) annually for operations.  Channels operating in small nations, provincially or locally 

require significantly less money, usually requiring £3-15 million ($5-25 million) in start-up costs 

and £10-65 million ($15-100 million) in annual operating costs.  

How 24-hour news broadcasters obtain the financing required also varies significantly 

and is complicated by the increasing number of channels and online news providers, declining 

average audiences and advertising revenue, and the extent to which operating costs must be 

covered by the channel or another party. 

Almost all 24-hour news channels face the common challenge that viewers and 

advertisers alone generally do not provide sufficient funding and that other arrangement to 

support their operations are necessary.  The importance of non-market funding to 24-hour 

news has been a characteristic since its inception and owners of channels have been induced to 

operate because of policy requirements or because they are willing endure operating losses on 

news channels because they are deemed important for company brand purposes. In other 

cases, subsidies are often provided by governments and politically active owners in order to 

achieve some desired foreign or domestic influence. 

Particular challenges faced by broadcasters is that 24-hour news channels are a highly 

high niche offering that tend to attract a more limited audiences than entertainment channels 

and they tend to be viewed for fewer minutes a day than other variety and thematic channels.  



The size of audiences is also influenced by domestic populations in their countries of origin and 

by their abilities to aggregate audiences internationally.  Even in the United States, with a 

population of 320 million people, total average daily viewership of Fox News Channel, CNN, and 

MSNBC combined is only 1.8 million (Cable News Audience..., 2015). 

Nevertheless, the availability of satellite transmission capability, improved cable 

capacity, and the development of digital television have induced broadcasters in many 

countries to consider and launch news channels. The switch to digital terrestrial broadcasting 

led many public service broadcasters in Europe to enter 24-hour news provision on one of the 

new multiplex channels they gained in the transition. Doing so was seductive because it fit the 

criteria of their remits and journalists desired more broadcast time for their journalism. Many 

saw 24-hour channels as a tactical choice supporting strategic moves to provide news across 

platforms including internet and mobile services.  

Because the channel was essentially free to European public service broadcasters and 

the news channel could be built on the infrastructure of existing news operations, many 

believed they could effectively operate the news channels, but most have done so with mixed 

success. The primary challenges have been attracting audiences and paying the costs for 

operations at a time when most public service broadcasting budgets have been contracting.  An 

example of the challenge is seen in the experience of YLE in Finland, which launched its 24-hour 

news channel (YLE24) in 2007, but shut it down within a year because the costs of operation 

could not be justified by the audiences it generated and because major news events would go 

live on YLE 1, the broadcaster’s primary channel, where most people would turn to watch. 



State-supported, privately supported and fully commercial 24-hour news channels 

typically operate under different financial arrangements that influence their start-up and 

operating capital, revenue, operating costs, audience performance, and how financial losses are 

handled. Most broadcasters are not very transparent about their funding and expenses, either 

not making budgets available or obscuring them by reporting them as consolidated 

expenditures with other enterprises. Nevertheless, industry sources regarding subscriptions 

and advertising and other information provides insight into their financial structures and 

performance. 

 

Commercially operated channels 

Commercially operated channels are typically operated in hopes of profit or for 

reputational gains by a media company with other profitable operations. Start-up capital is 

typically provided by an existing company or a joint venture of two or more companies in hopes 

of the future financial or brand benefits. The enterprises perceive opportunity and are willing to 

invest in pursuit of that opportunity. 

The development of cable television in the United States created the first real 

opportunity to offer 24-hour news because cable bypassed limited radio spectrum and for 

competitive reasons needed to provide channels that were not available in terrestrial 

television. Although 24-hours news could easily have been provided as an early cable service, 

along with movies, music, and sports, no enterprise began doing so because the potential 

financial rewards were low.  In addition, no one offering cable channels had existing news 

operations and experience and having to operating throughout the day was even beyond the 



capacity of the existing terrestrial broadcast networks’ news departments.  That situation was 

changed, however, when regulators began requiring that cable providers include public 

affairs/new channels in their services. Rather than start their own operations, the thousands of 

independent cable systems spread across the US began looking for a supplier of news and 

public affairs programming that would meet the requirements. 

That demand was met with the establishment of CNN in 1980. The initial business model 

for CNN in the US was to provide the channel to cable systems at about a penny per subscriber, 

allowing cable systems to offer 24-hour news as part of the basic tier services as an inducement 

for more households to subscribe to their cable services. This created a large, stable aggregate 

revenue stream for CNN. Existing broadcast networks with news operations remained reticent 

to establish news channels because they saw cable as a competitor, so an entrepreneurial 

regional broadcaster--Ted Turner who operated a mediocre television station in Atlanta--saw 

the possibility and created CNN which became financially successful within 5 years.  The cable 

subscription model, however, was not available when CNN began the CNN Airport Network 

(primarily funded by travel related advertisers) and began expanding internationally so start-up 

funding was provided by shareholders and joint ventures with domestic partners in other 

countries. 

When Fox News Channel was launched in 1996 it understood that access to cable 

systems was crucial and it immediately gained access to 17 million cable subscribers by 

agreeing to pay the cable providers for carrying the channel. It has since grown to reach 87 

million households and cable systems that now pay for it to be included in their offering,  but 



the channel nevertheless attracts only about 1.1 million average daily viewers—still enough to 

attract significant advertising revenue . 

Getting the audience and financial arrangements coordinated to support operations is a 

challenge and in the past decade numerous commercially operated national news channels 

have failed to do so and left the market. These include nationally channels such as ITV News in 

the UK, TV4 News in Sweden, and Sun News Network in Canada, as well as local/provincial 

channels such as News 24 in Houston and CityNews in Toronto. The common factors across 

them have been the inability to attract sufficient audiences to cover costs through subscription 

or advertising revenue and that they have all operated in crowded news marketplaces with 

multiple national and international television news providers (Britain’s ITV News…., 2005; ITV 

News Channel…., 2005; De Vynck, 2014;  Sun News Network…., 2015; Quebecor’s Sun News 

Network…., 2015; Sweden TV 4…2013; Parks, 2004; Marotte, 2013).  

Potential rewards can be high for successful commercial new providers. Larger 

commercial 24-hour operations in the U.S. have large cash flows and returns as high as 60%, 

according to analysts. The three main 24-hour channels were projected to produce total 

revenues of more than $3.5 billion (£2.25 billion) in 2014-15 (Figure 1). 

 

Figure X. Revenues and profits of leading US news channels 

 Subscriber 
revenue 

Advertising 
Revenue 

Profit/Profit 
margin 

CNN $710 mllion $339 million $327 million/29% 

Fox $1.2 billion $794 million $1.2 billion/61% 

MSN $274 million $221 million $206 million/41% 

Source: State of the Media, 2015 

 



CNN was projected to experience the strongest rate of growth in advertising, up 6% to 

$339 million (compared with Fox’s 2% growth to $794 million and MSNBC’s projected decline of 

5% to $221 million). Of the three main news channels, only Fox News was projected to grow its 

profits in 2014 (up 10% to $1.2 billion). CNN was projected to experience a 5% decline in profit 

to $327 million, and MSNBC was projected to decline by 8% to $206 million. Still, all three 

channels continued to enjoy double-digit profit margins: 61% at Fox, 41% at MSNBC and 29% at 

CNN (State of the Media, 2015). 

Internationally, CNN has 31 foreign bureaus, as well as the 9 in US, and it has national  

partnerships with local broadcasters and news organization around the world that create a 

network of news and video sharing affiliates. Overall, about half the total revenue for CNN are 

produced by subscriptions and the second half from advertising and ancillary services 

(“Cutbacks at CNN...”, 2014) 

 

State-Supported Channels 

State-supported channels receive funding from governments or through government-

controlled or supported entities that provide funds for their operations. The bulk of 

internationally operating 24- hour news channels fall into this category. The degree of 

independence from the state in these relationships varies considerably, but state funding 

influences structural and operational choices and finances even in broadcasters that enjoy a 

high degree of editorial independence.  This occurs because the interests of state funders vary 

over time with changing priorities and geopolitical focuses of their attention. 



This issue is clearly illustrated by the BBC World Service and its relationship with the 

Foreign and Commonwealth Office, which help funded its operations.  Although generally 

independent in its daily news decisions and provision, the World Service clearly conveys a 

British perspective on the world and plainly articulates British government positions. The 

strongest influence from the state support has historically been evident in the audiences that it 

pursued internationally and how its resources were spent.  It was influenced to provide services 

that matched the Foreign Office’s interests, which varied over time to include services to 

colonies in the Empire, then to then Commonwealth nations, and ultimately to regions of 

interest because of geopolitical developments.  These policies at various times emphasised or 

de-emphasised regions such as Asia, Africa, Central/Eastern Europe, and the Middle East.  The 

influences altered the BBC’s positioning and use of terrestrial and satellite transmitters and 

distributions systems, locations of foreign bureau, the amount of staffing, and the languages 

used of news output. 

In recent years the BBC’s £250-300 million annual costs for operations of its the 24-hour 

global channels have been progressively shifted from grants from the Foreign and 

Commonwealth Office and the Cabinet Office to general license fee funds and commercial 

revenue that it is able to generate (BBC Full Financial Statements 2012/13). 

France 24, which operates French, English, and Arabic news channels,  has struggled 

with financing for the two decades of its existence since President Jacque Chirac determined 

that France needed an 24-hour news channel to improve presentation of France and French 

perspectives on global and European developments (Hare, 1995). After being restructured and 

relaunched several times, France 24 became a wholly owned subsidiary of the French 



Government, operated though a holding company. In 2012 its budget was approximately 

€100 million (£72 million) per year (“Faits et chiffres”, 2012). Capital for the venture came from 

French taxpayers, as does annual subsidies to cover operating losses. Its annual budget under 

its new incarnation in 2006 was set at €80 million and the French government expected that it 

would lose money annually for many years, perhaps as much as €100 million annually (Carlin, 

2006). Today the channel broadcasts in French, English and Arabic, reaching 250 million TV 

households and an average weekly audience of 41.7 million viewers in 177 countries (France 

24, 2015). 

RT (Russia Today) was established as a purportedly independent Russian international 

broadcasters with about $30 million capital provided by the Russian news agency RIA Novosi in 

2005 (Knobel, 2005; Painter, 2006). Nearly half the network's budget came from the state and 

the other half from banks and companies aligned with the government, will its budget rising to 

$380 million in 2011, but being reduced to $300 million in 2012 due to national economic 

challenges. Russian President Vladimir Putin prohibited funding to be reduced further in 

autumn 2012 because of its importance in representing Russia abroad (Maczka, 2012; 

Burrough, 2013; Putin forbids…, 2012). 

One of the best known 24-hour news broadcasters from outside Europe is Al Jazeera, 

which was founded in 1996 and began 24-hour operations in 1999. It is owned by the state of 

Qatar and private investors. It is highly influential in the Arabic speaking world and attempted 

to expand its influence further by launching an English-language channel in 2006 that is now 

available in 130 countries. Start up financing of $137 million was provided by the Emir of Qatar 

(Miles, 2004). It spent $500 million in 2005 to buy an existing channel in the US to convert it 



into an Al Jazeera America Channel—an unsuccessful initiative that cost about $2 billion 

(Atkinson, 2015; Koblin, 2015). 

Despite the challenges facing international operations, no 24-hour broadcaster today is 

expanding more rapidly than China Central Television, a state-owned broadcaster that is 

internationalizing as a “soft power” influence (Nelson, 2013). It now broadcasts 7 channels 

(including a 24-hour news channel launched in 2012) in English, French, Spanish, Arabic and 

Russian, as well as Chinese, to more than 140 countries. Financing for the news channel is not 

transparent, but in 2012 CCTV as a whole received $2.6 billion in advertising revenue—about 

1/3 of all advertising revenue in China and it is funding its growth with that income and 

hundreds of million pounds in special government grants to help its global expansions (Si Si, 

2012). 

 

Privately supported channels 

Privately supported channels are operated by private individuals and enterprises, 

sometimes associated with ruling elites, and differ from fully commercial news channels in that 

they typically are not expected to make a profit because they are operated for other economic 

or political purposes. 

The country with the most extensive array of such news channels is India, where 

broadcasters offer about 400 news channels and about 125 operate 24-hours a day providing 

service at least 14 major regional languages. Most are operated by owners of real estate firms, 

industrial conglomerates, and politicians to promote regional political interests and parties and 

they tend to be highly politicized and commercialized. Despite tendencies to pander to 



advertiser interests most still lose money annually, with losses covered by the owners to 

support their other ambitions (Mehta, 2008 and 2009). 

A similar situation is found in Arabic language broadcasting today where many 

individuals are willing to underwrite the costs of channels for domestic and regional political 

and social influence and personal aggrandizement. A Saudi Arabian prince started the Al-Arab 

news channel in Bahrain 2015 to support his view of the region and challenge other Arab news 

channels   but immediately ran into difficulties with Bahrain authorities (Black, 2015). 

 

Operating Expenses of channels 

 Some understanding of the operating expenses of 24-hour channels can be obtained by 

observing expenditures of financially transparent broadcasters such as the BBC and CBC. They 

show that the costs are primarily content, administrative overhead costs, and distribution costs. 

The domestic 24-hour BBC News Channel’s costs for operations were £61.5 million 

($95.9 million) in 2013, for example, about £168,500 ($262,735) per hour. Three-quarters of the 

costs were attributable to content, 14% for overhead costs, and 12% for distribution (Figure 2). 

 

Figure2. Expenses for operating BBC News Channel, 2013 (£m and % of total) 

 



 

Source: BBC Full Financial Statements 2012/13 

 

Operating costs for the BBC World Service, the international 24-hour channels, were 

£284 million. Distribution costs accounted for £33.8 million, 12%, of its expenses in 2013. 

Across the Atlantic, the Canadian CBC News Channel operates as a commercial-funded 

entity and in 2013 earned a pre-tax profit of CAN$20.4, a 23.5% return on its revenue of 

CAN$86.5 million, while serving 11.3 million subscribers. The cost per hour for operations was 

thus about CAN$176,712 (£92,025). The channel receives the bulk of its revenue from cable and 

satellite subscription fees and about a quarter from national advertising. The news channel 

obtains some benefit and synergies from its relationship to the license-fee funded CBC news 

operations, but it is also highly supported by state policy that requires the national news 

channels to be carried by cable and satellite service providers and thus provide payments to the 

broadcasters. Because its costs of distribution are borne by those cable and satellite operators, 

its expenditures are primarily for content and about 90% of its expenditures are for new 

content, 45.2, 74%

distribution, 7.5, 
12%

infrastructure & 
support, 8.8, 14%



concent (Figure 3) (Canadian Radio-television and Telecommunications Commission, 2014; 

Wingrove, 2013). 

 

Figure 3: Expenses for operating CNC News Channel, 2013 (CAN$ and % of total) 

 

Internal subsidies from other company operations can be significant for 24-hour 

channels. In the years after its 1989 establishment Sky News operated on a budget of £40 

million with a  £10 million share of overhead contributed by the company—about 20% of its 

total costs (Chippendale and Franks, 1991). Such cross-subsidization helped it develop into an 

international 24-hour news channel reaching 100 million homes in 118 countries. 

 

Discussion 

Given the financial realities of 24-hour news, it is apparent that the market can support 

only a small number of international and domestic channels. Nevertheless, the number of 

progrmming & 
production, 57.9, 

90%

technical, 2.4, 4%

sales & promotion, 
2.5, 4%

administration & 
general, 1.7, 2%



channels is proliferating globally, regionally, and in a number of national settings.  

Consequently, financial consideration of 24-hour channels requires contemplation of what the 

broadcasters are trying to do, who they are trying to reach with their content, and how their 

content is distribute.  Only with that context can one fully judge the financial performance or 

efficacy of their operations. 

A common performance feature across all types of 24-hour news channels is that they 

generate relatively low audiences and in most cases incur financial losses. The challenge of 

traditional financial analyses, however, is that the small audience might be the best audience if 

the intent of the broadcaster to gain prestige or influence rather than financial gain.  Non-

pecuniary rewards are especially high for operators of 24-hour news channels so those must be 

considered in understanding why channels remain in operation and why new entrants are 

appearing. 

Even when owners are willing to bear financial losses, many news operations appear to 

moderate those losses by practices that reduce costs.  Most operate only a limited number of 

domestic and foreign new bureaux and attempt to reduce the costs of production by repetition 

of previously broadcast news segments and packages. Although these practices reduce costs, 

they also reduce the quality of the broadcasts in ways that can reduce audiences or the amount 

of time they spend watching a broadcaster. 

Cost of distribution increases when global audiences are sought because continual uses 

of satellites incur significant costs and reliance on broadband distribution systems often 

requires payments to their operators, unless there is clear benefit for them to carry the channel 

or they are required to do so by domestic policy. 



Because distribution can account for 10-15% of operating costs, opportunities to reduce 

those costs by alternative means are attractive to managers.  Broadband internet distribution 

has distinct cost advantages over broadcasting, cablecasting and satellite distribution, and has 

the potential for global reach.  The availability of broadband is highly skewed toward developed 

nations, however, making it less effective in reaching audiences where the majority of the 

world’s population lives and broadband can be subjected to domestic control that blocks 

channels a government does not wish distributed in the country by that mechanism. 

Because so many of the world’s 24-hour news channels are dependent upon 

governments and individuals willing to bear operating costs and losses for their operations, 

they face the twin challenges of funding stability and organisational sustainability. As long as 

their patrons are able and willing to provide funds, and as long as the broadcasters are seen as 

delivering the results desired by their benefactors, the channels will be able to survive.  Given 

their challenges in attracting audiences and concurrent difficulties in attracting advertising and 

market funding, however, the stability of that support is questionable and the ability of 

channels to survive without it is negligible. 

 

REFERENCES 

Atkinson, Claire (2015). Al Jazeera America angers staffers with shift in direction, New York 

Post, April 21. http://nypost.com/2015/04/21/al-jazeera-america-angers-staffers-with-shift-in-

direction/ 

BBC Full Financial Statements 2012/13. London: British Broadcasting Corporation, 2013. 

Black, Ian (2015). Saudi prince’s Al-Arab news channel goes off air hours after launching, The 

Guardian, February 2. http://www.theguardian.com/world/2015/feb/02/saudi-prince-alarab-

news-channel 



Britain's ITV News channel to shut down, UPI, Dec. 14, 2005, 

http://www.upi.com/Entertainment_News/2005/12/14/Britains-ITV-News-channel-to-shut-

down/47301134590550/ 

Bullough, Oliver (2013). Inside Russia Today: counterweight to the mainstream media, or 

Putin's mouthpiece? The New Statesman, 10 May, 2013 

http://www.newstatesman.com/world-affairs/world-affairs/2013/05/inside-russia-today-

counterweight-mainstream-media-or-putins-mou 

Cable News Audience Shrinks (2015). State of the News Media 2015. 

http://www.journalism.org/2015/04/29/cable-news-fact-sheet/ 

Carlin, Dan (2006). CNN, BBC, Al Jazeera...and France 24? December 4, Bloomberg.  

http://www.bloomberg.com/bw/stories/2006-12-04/cnn-bbc-al-jazeera-dot-dot-dot-and-

france-24-businessweek-business-news-stock-market-and-financial-advice 

Canadian Radio-television and Telecommunications Commission, CBC News Network, 2009–

2013 Financial Summaries: Pay & Specialty Services. 2014. 

http://www.crtc.gc.ca/eng/publications/reports/BrAnalysis/psp2013/individual/62.htm 

Chippindale, Peter and  Franks, Suzanne (1991). "Tie Me Kangaroo Down Sport". Dished! The 

Rise and Fall of British Satellite Broadcasting. Simon & Schuster. p. 262. 

Cutbacks at CNN highlight the cable news paradox. Pew Research Center. Oct 9 2014. 

http://www.pewresearch.org/fact-tank/2014/10/09/cutbacks-at-cnn-highlight-the-cable-news-

paradox/ 

De Vynck, Gerit (2015). Canada’s Sun News Shutting Down After Failing to Find Buyer , Feb. 13, 

2015 http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-02-13/canada-s-sun-news-channel-shut-

down-after-failing-to-find-buyer 

"Faits et chiffres". Audiovisuel Exterieur de France. Retrieved 1 March 2012. 

France 24 (2015). The Company, http://www.france24.com/en/company 

Hare, Geoffrey (1995). All‐news television channels in France: LCI (La Chaîne d'information) and 

Euronews, Modern & Contemporary France, 3(2):188-190. 

ITV News Channel signs off, Broadcast, 23 December, 2005 

http://www.broadcastnow.co.uk/itv-news-channel-signs-off/1033842.article 

Beth Knobel (2005). "Russian News, English Accent: New Kremlin Show Spins Russia Westward", 
CBS News, December 12. 



 
Koblin, John (2015)./ Al Jazeera America, Its Newsroom in Turmoil, Is Now the News, New York 
Times, May 5. http://www.nytimes.com/2015/05/06/business/media/al-jazeera-network-in-
turmoil-is-now-the-news.html 
 
Painter, James (2006). The boom in counter-hegemonic news channels: a case study of TeleSUR, 
Reuters Institute for the Study of Journalism, University of Oxford. 
 
Maczka, Marcin (2013). The Propaganda Machine, New Eastern Europe website, July 9, 2012, 
originally published in New Eastern Europe: New Europe, Old Problems No. 3 (IV), 2012. 
 
Marotte, Bertrand (2013). Rogers dumps CityNews channel after 20 months, The Globe and 

Mail, May. 30, http://www.theglobeandmail.com/report-on-business/rogers-dumps-citynews-

channel-after-20-months/article12259496 

Mehta, Nalin (2008). India on Television: How Satellite News Channels have Changed the Way 
We Think and Act.  New Delhi: HarperCollins. 
 
Mehta, Nalin, ed. (2009). Television in India. London: Routledge. 

Miles, Hugh (2004). Al Jazeera: The Inside Story of the Arab News Channel That Is Challenging 

the West. London: Grove Press. 

Nelson, Ann (2013). CCTV’s International Expansion: China’s Grand Strategy for Media? Report 
to the Center for International Media Assistance, October 22. 
 
Parks, Louis B. (2004). News station Channel 24 shuts down, The Chronicle, July 23, 

http://www.chron.com/news/houston-texas/article/News-station-Channel-24-shuts-down-

1523878.php 

Putin forbids funding cuts to state-run media, gazeta.ru, 

http://en.gazeta.ru/news/2012/10/29/a_4828917.shtml 

Quebecor's Sun News Network channel shuts down, Reuters, Feb. 23, 2015, 

https://www.yahoo.com/tv/s/canadas-sun-news-network-shut-down-permanently-cbc-

025215351--sector.html 

Si Si (2014). Expansion of International Broadcasting: The Growing Global Reach of China 

Central Television, RISJ Working Papers, Reuters Institute for the Study of Journalism, University 

of Oxford 

State of the Media 2015, Cable News: Fact Sheet, Pew Research Center 

http://www.journalism.org/2015/04/29/cable-news-fact-sheet/ 



Sun News Network to shut down, CBC, DATE, http://www.cbc.ca/news/canada/toronto/sun-

news-network-to-shut-down-sources-1.2955664 

Sweden TV 4 shut down it 24-hour digital channel in 2013, Digital TV Europe, 

http://www.digitaltveurope.net/88342/tv4-to-shut-down-news-channel-expand-online-

coverage/ 

Wingrove, Josh (2013). CRTC ruling on news channels boost for Sun News, The Globe and Mail, 

December 19,  

http://www.theglobeandmail.com/report-on-business/television-providers-must-carry-sun-

news-crtc-rules/article16062408/ 

 


